سرنوشت غم انگیز سیندرلای غزه + تصاویر-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سرنوشت غم انگیز سیندرلای غزه + تصاویر

داستان سیندرلا یکی از معروف‌ترین داستان‌های کودکان در جهان است، اما سیندرلای غزه این بار سرنوشت متفاوتی دارد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۲۵۰۲۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ داستان سیندرلا درباره دختری است که زندگی سختی دارد، اما با لنگه کفشی که جا می‌گذارد، به یکباره زندگی‌اش تغییر می‌کند و از آن شرایط دشوار رها می‌شود و داستان او پایان خوشی پیدا می‌کند.

اما در غزه که به دلیل حملات مستمر رژیم صهیونیستی در طول بیش از ۹ ماه گذشته، هزاران داستان تلخ و غم‌انگیز برای دخترکان آن رقم خورده، داستان سیندرلای آن نیز پایان خوشی ندارد.

داستان غزه از آنجا آغاز می‌شود که محمد العصار، یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مدرسه آنروا در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، ویدیویی را در حساب کاربری خود از یک لنگه کفش خونین دخترانه با این عنوان به اشتراک می‌گذارد: «آخرین شیء باقی مانده از سیندرلای غزه».

طبق اعلام این کاربر، دخترک صاحب لنگه کفش در این حمله وحشیانه به شهادت رسیده است.

کاربران شبکه اجتماعی نیز با انتشار این ویدیو تاکید کردند که رژیم اشغالگر صهونیستی آرزو‌های هزاران دختربچه در غزه را نابود کرده است.

همچنین آنها از بی‌توجهی نهاد‌های حامی حقوق زنان که مدعی حمایت از آنها در تمامی نقاط جهان هستند و نیز نهاد‌های حقوق بشر به اتفاقاتی که برای زنان و دختران غزه رخ می‌دهد و قتل و کوچاندن آنها انتقاد کردند.

در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به این مدرسه در اردوگاه النصیرات، ۲۳ تن از جمله چند زن و کودک شهید شده و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه این جنایت مدعی شد که جنگنده‌هایش پس از رصد تعدادی نیرو‌های مسلح در داخل این مدرسه، آن را هدف قرار دادند.

فیلیپ لازارینی، کمیسرکل آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) در این رابطه گفت: دستکم هشت مدرسه در غزه طی ۱۰ روز گذشته هدف حمله قرار گرفتند که شش مورد آنها متعلق به آنروا بودند. / ایسنا                                            سرنوشت غم انگیز سیندرلای غزه + تصاویر                                                      سرنوشت غم انگیز سیندرلای غزه + تصاویر                                                                                                                     

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده